Hvem er vi?

Vores vision

Vi ønsker at være:

Vi er Døves Evangelisk Frikirke - og altid på døves vilkår - altså tegnsproget på alle aktiviteter!

Vi er en frikirke og ikke en lukket eller mystisk sekt.

Vi tror på det klassiske budskab om frelse ved troen på Jesus Kristus - baseret på Bibelen grundlære.
Det, som kristne til alle tider har troet på.

Alle er hjertelige velkomne :-)

Vores DF Team:

Jan Tausen Zachariassen

Kristi Palgi Butivchenko

Benny Zachariassen

Torben Lambert Jensen

Gudstjeneste - hvordan?

Alt foregår på tegnsproget - alle aktiviteter :-) Så kan du som døv føle dig hjemme i fællesskabet med os.

På 'Kristent samvær' kan du finde en døve gudstjeneste på tegnsprog, som er skabt specielt til døve kristne.

Her er tre gode grunde, som vi kan tilbyde:

1. Vi tilbyder en inkluderende og tilgængelig gudstjenesteoplevelse på tegnsprog.

2. Vores team har erfaring med at betjene døve samfund og skabe meningsfulde forbindelser.

3. På 'Kristent samvær' får du en stærk fællesskabsfølelse og muligheden for at dyrke din tro i et støttende miljø.

Kontakt os ved spørgsmål eller andet, er du velkommen - Vi er her for dig  ...