Gaver og støtte til Døves Frikirke

Har du hjerte til at støtte til forskellige formål inden Døves Frikirke, hvor der arbejder med at få egen kirke, bibeloversættelse sammen med Wycliffe, døvemissionsarbejde hjemme som i udlandet osv.

Vi er taknemmelige for, hvis I føler og støtter vores arbejde til fremme for Herren blandt døve, så er du hjertelige velkommen til at overføre pengene til Døves Frikirke, konto i Danske Bank eller MobilePay!

På forhånd tak!

Støt og gaver til Døves Frikirke:

Danske Bank: 3618-3162156179

IBAN: DK2530003162156179

BIC (SWIFT-adresse) DABADKKK

Gaver til Døves Frikirke, er berettiget til skattefradrag op til 18.300 kr. for 2024

Malakias 3:10:

Bring hele jeres tiende til forrådskammeret, så der kan være føde i Mit hus. Sæt Mig på en prøve, om ikke Jeg åbner himlens vinduer for jer og udøser velsignelse uden mål over jer, siger Hærskarers Herre.

2. Kor.9:v7

Men enhver skal give, som han har hjerte til – ikke vrangvilligt eller under pres, for Gud elsker en glad giver. v8 Gud magter at give jer al nåde i rigt mål, så I altid i alle måder har nok af alt og endda overflod til at gøre godt v9 – som der står skrevet:

Han strøede ud, Han gav til de fattige,

Hans retfærdighed består til evig tid.

Gud velsigne dig så rigt!